Új bizniszbe kezdett a Szikla: Saját kozmetikai márkát dobott piacra Dwayne Johnson

Az 51 éves hollywoodi sztár, Dwayne Johnson, nem csak a filmvásznon, de a kozmetikai piacon is hódít. A Papatui névre keresztelt branddel a színész a minőségi, de megfizethető árú bőrápoló termékek szerelmeseinek kedvez.

Johnsont a rajongóktól érkező rengeteg kozmetikai tanácsadás inspirálta a márka megalkotására. A szépségápolásban jártas sztár úgy érezte, itt az ideje, hogy megossza tudását a férfiakkal, és elérhetővé tegye a minőségi bőrápolást.

A Papatui 22 termékből álló portfóliót kínál, melyben tetoválás ápoló krém, testápoló, arcfrissítő tonik és számos más hasznos készítmény is szerepel. A termékek kifejezetten a férfiak bőrének igényeit tartják szem előtt.

Johnson elmondása alapján a Papatui mögött évek fejlesztése és alapos tesztelés áll. A színész kiemelte, hogy célja a pénztárcabarát árazás volt, ami nem csupán marketingfogás. A legdrágább termék ára sem éri el a 10 dollárt (kb. 3500 forint).

A Papatui termékei hialuronsavat, niacinamidot és ceramidokat tartalmaznak, ugyanakkor alkohol-, színezék- és szulfátmentesek.

A Papatui főbb jellemzői:

  • Minőségi, de megfizethető árú bőrápoló termékek férfiaknak
  • 22 termékből álló portfólió, tetoválás ápoló krémtől az arcfrissítő tonikig
  • Hialuronsavval, niacinamiddal és ceramidokkal dúsított összetevők
  • Alkohol-, színezék- és szulfátmentes
  • Dwayne Johnson által inspirálva és tesztelve

 

A bejegyzés megtekintése az Instagramon

 

Dwayne Johnson (@therock) által megosztott bejegyzés

Via
Fotó: Instagram

Friss adatvédelmi tájékoztatónkban megtalálod, hogyan gondoskodunk adataid védelméről. Oldalainkon HTTP-sütiket használunk a jobb működésért.